Košík 0 Kč
Celková cena:
0 Kč
Počet produktů:
K pokladně Košík je prázdný Zboží v košíku

    Časté dotazy

     

     

    Jsou mobilní telefony odblokovány na všechny operátory?

    Ano, každý iPhone je připraven pro použití na české i zahraniční sítě každého operátora.

     

    Jedná se o originální produkty Apple?

    Samozřejmě. Zařízení k nám přichází z rúzných distribucí a jsou prověřeny funkčností iOS a icloud.

     

    Jaký je stav kapacity baterie u iPhone?

    Naše produky jsou používány naprosto minimálně nebo vůbec. Kapacita baterií se zpravidla pohybuje 95%-100%.Od roku 2018 počínaje řadnou 6 a novější, mají námi nabízené iphony zcela nové baterie.

     

    Jaká záruka se na telefony vztahuje?

    Každý iPhone je zánovní a vztahuje se na něj tedy záruka 12 měsíců.

     

    Je možnost si prodloužit záruku? 

    Ano. Poskytujeme prodloužení záruky o rok navíc za 599Kč

     

    Co znamená kategorie PREMIUM+?

    Garanci stavu telefonu který vypadá jako nový.

     

    Co když nebudu se stavem telefonu spokojen?

    Nepoužité a neopotřebené zboží lze vrátit bez udání důvodu do 14ti dnů od zakoupení.

     

    Co je obsahem balení?

    Váš nový iPhone, nová nabíječka a kabel.

     

    Lze zaslat zařízení na servis kurýrní službou?

    Ano, pokud máte zájem o servisní služby a jste z daleka stačí nám zařízení zaslat poštou společně se sledovacím číslem a informovat nás o této skutečnosti mailem na info@bugo.cz. Po obdržení přijetí Vašeho zařízení Vás budeme ihned informovat.


    Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace V pořádku

    Zboží bylo vloženo do košíku

    Doporučujeme dokoupit